.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امدادرسانی هلال احمر مازندران به 9هزار نفر در برف
امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران در جریان برف اخیر به 9 هزار نفر خدمات ارائه کردند.

به گزارش شمال نیوز، اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت؛ بطور کلی برف و کولاک 33 منطقه در استان مازندران را بیشتر از سایر نقاط تحت تاثیر قرارداد که شدت آن در محورهای مواصلاتی کندوان ، هراز ، کجور، سوادکوه ،لاویج نور ، نیالا ، کیاسر ، کلاردشت،تنکابن،بابل ، لیماکده رامسر و فریدونکنار بود.

وی انجام 84 عملیات امداد و نجات،نجات سرنشینان 2476 دستگاه خودروی زمینگیر شده در برف،امدادرسانی به بیش از 9هزارو713 نفر،انتقال 61 مصدوم به مراکز درمانی، را از جمله خدمات ارائه شده به افراد اعلام کرد.

اکبری با بیان اینکه خدمات اسکان اضطراری نیز به 517 نفر ارائه شد افزود: توزیع 842 قوطی انواع کنسرو،294بطری آب معدنی،254تخته پتو و مقدار زیادی از بسته موادغذایی و بهداشتی از جمله خدمات جمعیت هلال احمر در جدال بی امان با برف و سرما در مناطق مختلف استان بوده.

وی گفت: در این عملیات ها بیش از 720 نفر عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان با بکارگیری 152 دستگاه آمبولانس و خودروهای امدادی و پشتیبانی مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران افزود: در 9 مرحله نیز از ظرفیت بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان و بالگرد سازمان امدادونجات برای تسریع در عملیات امداد و نجات استفاده شد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.